• Doprava zdarma od 2500 Kč

VŠE O NÁKUPU

Níže naleznete praktické informace týkající se nákupu, doručení i vrácení zboží. Pokud jste však hledanou informaci nenašli, neváhejte nás kontaktovat.

1. ZADÁNÍ OBJEDNÁVKY

  • Vyberte si zboží o které máte zájem
  • Zvolte vhodnou barvu, velikost (pokud je v nabídce více velikostí) a množství
  • Vybrané zboží vložte do košíku   

  • Zkontrolujte obsah Vašeho košíku a pokračujte ke zvolení způsobu dopravy a platby
  • Zvolte způsob dopravy (zásilku si můžete nechat poslat na Vámi zadanou adresu, případně si zvolit výdejní místo, kde si svou zásilku vyzvednete). 
  • Zvolte způsob platby (doporučujeme on-line platbu přes platební bránu Comgate. Jedná se o nejrychlejší způsob platby a tím pádem budeme schopni objednávku dříve expedovat)
  • Vyplňte prosím pečlivě Vaše údaje nutné pro vyřízení objednávky (email a telefonní číslo používáme pro zasílání informací o stavu Vaší objednávky)
  • Potvrďte a odešlete Vaši objednávku   

  • V závislosti na zvolené platbě budete vyzváni k úhradě (přesměrování na platební bránu, případně zaslání podkladů pro úhradu platby převodem na účet)
  • Objednávka je závazná. Do 24 hodin je možné objednávku stornovat, ne-li však, pokud je již objednávka zkompletována a předána dopravci.
  • Zboží odesíláme nejpozději do 3 dnů od přijetí platby

 

ZÁKAZNÍCI ZE SLOVENSKA:

V případě nákupu ze Slovenska prosím přepněte měnu e-shopu na "EUR". Následně jsou ceny automaticky přepočítány do Vaší měny a objednávku lze pohodlně uhradit v měně EUR bankovním převodem, on-line kartou přes zabezpečenou platební bránu či Apple Pay a Google Pay.

Bankovní účet pro platby ze Slovenska (EUR):

 

2. REGISTRACE

Registrace v e-shopu není nutná. U nás můžete pohodlně nakupovat i bez registrace.
 

3. ZPŮSOBY PLATBY

Svou objednávku můžete uhradit následujícími způsoby:

  • Platba klasickým převodem na účet č. 2001939051/2010 vedený u Fio banka, a.s.**
  • On-line platba kartou přes platební bránu (nejrychlejší způsob platby)
  • Elektronická peněženka Apple Pay / Google Pay
  • Dobírka - platba při převzetí objednávky (příplatek za platbu dobírkou činí: 69 Kč)*** 

Po dokončení a závazném odeslání objednávky od nás vždy obdržíte potvrzovací email, spolu s instrukcemi týkajícími se Vámi zvolené platby. 

**Pokud zvolíte platbu bankovním převodem, platba u nás musí být připsána nejpozději do 3 pracovních dnů. Pokud částku za objednávku do té doby nepřevedete a nebudeme mít od Vás žádnou informaci o důvodu, bude Vaše objednávka automaticky stornována a zboží uvolněno k dalšímu prodeji.

***V případě, že jste zvolili platbu dobírkou, upozorňujeme, že při nepřevzetí zásilky si nárokujeme od Vás vymáhat vzniklé náklady na dopravu a balné.



Před odesláním platby si prosím vždy pečlivě zkontrolujte správnost VARIABILNÍHO SYMBOLU (=číslo objednávky). Na základě správně vyplněných údajů (zejména variabilního symbolu) si náš systém automaticky páruje platby s Vašimi objednávkami. Pokud jste údaje v platebním příkazu zadal/a nesprávně, kontaktujte nás prosím prostřednictvím emailu info@basicstore.cz a my Vaši platbu ručně dohledáme. Při uvedení nesprávných platebních údajů může dojít ke zpoždění expedice zásilky. 

 4.  ZPŮSOBY DOPRAVY

  • Veškeré zboží, které nabízíme v rámci našeho e-shopu je SKLADEM 
  • Zboží zpravidla odesíláme nejpozději do 3 pracovních dnů po připsání platby na náš účet
  • Vaše zásilky expedujeme od pondělí do pátku
  • Svou zásilku si můžete nechat zaslat na Vámi zadanou adresu, případně si ji vyzvednout na některém z výdejních míst PPL (Parcel Box, Parcel Shop) či v Alzaboxu
  • Pro zaslání Vaší objednávky využíváme služeb společnosti PPL

  • Doba doručení činí standardně 1-3 pracovní dny (od převzetí zásilky do přepravy)
  • Jakmile zboží předáme dopravci, obdržíte od nás email s číslem zásilky a odkazem pro její sledování 

ČESKÁ REPUBLIKA:

Snímek obrazovky 2024-05-06 v 10.08.23

SLOVENSKO:

Snímek obrazovky 2024-05-06 v 10.42.56

5. VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Výměna zboží u nás bohužel není možná. Vždy ovšem můžete nevhodnou objednávku do 14ti dnů vrátit a vytvořit novou se zbožím, které Vám lépe padne.

Poškozené zboží:

Každý kus zboží je při naskladnění a před samotným odesláním zákazníkovi pečlivě zkontrolován. Pokud Vám však dorazí zboží poškozené, nebo se objeví nějaké nesrovnalosti, ihned po převzetí tohoto zboží nás prosím kontaktujte na emailové adrese: info@basicstore.czPozději již na tuto skutečnost nebude brán zřetel.

Vrácení zboží

V souladu s § 1829 odst. 1 nového Občanského zákoníku má kupující právo do 14 dnů od obdržení zboží odstoupit od kupní smlouvy a zboží bez udání důvodu vrátit bez jakékoli sankce.




POSTUP PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

  1. O vrácení zboží nás prosím vždy nejdříve informujte ZDE

  2. Pečlivě prosím vyplňte elektronický formulář

    - číslo Vaší objednávky - naleznete v emailu, případně na faktuře, která byla součástí přílohy emailu
    - kontakt

    - bankovní účet na který Vám vrátíme peníze zpět
    - případně další informace (důvod vrácení, aj.)


       3. Zašlete zboží zpět k nám 
          ! Před zasláním zboží prosím zkontrolujte podmínky a pravidla vrácení. 

       Zboží odešlete doporučeně na níže uvedenou adresu:

           Basic Store

           Výstavby 452,
           
Horoměřice, 252 62
           
          (NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU!)

      Zboží můžete vrátit přes Českou poštu nebo libovolného dopravce. 
      Zboží je třeba vrátit na výše uvedenou adresu. Pokud bude balík doručen na jinou adresu/výdejní místo, prodávající nezodpovídá za vyzvednutí balíku.
      Doporučujeme zaslat doporučeně (s podacím/sledovacím číslem), pokud je balík zaslán jako obyčejné psaní bez podacího čísla, zodpovídá za jeho případnou ztrátu zákazník. 

       4. Ke zboží přiložte fakturu jako doklad o nabytí zboží v našem obchodě
       5. Poštovné (při vrácení zboží zpět k nám) hradí kupující
       6. Peníze vracíme zpět na Váš účet bezodkladně po přijetí a kontrole vráceného zboží, nejpozději však do 14 dnů od přijetí zboží.

**Pro urychlení vratky nám můžete zaslat číslo zásilky na info@basicstore.cz (nezapomeňte uvést číslo objednávky, ke které se vratka vztahuje).



PRAVIDLA PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

  • 14 denní lhůta běží druhý den ode dne převzetí zboží zákazníkem. Je možné odstoupit od smlouvy do 14ti kalendářních dnů nikoli pracovních! 

  • Vrácené zboží musí být zcela v původním stavu (oblečení neprané, nenošené, nežehlené, nesmí zapáchat parfémem ani ničím jiným) a označené původní identifikační etiketou zboží, pokud jí produkt má
  • Zboží je nutné vrátit vždy kompletní, včetně příslušenství, dárků, apod., bez známek používání, nepoškozené, v původním obalu s neodtrženými cedulkami a v limitu 14 dnů od převzetí
  • V žádném případě nelze zboží vracet poštou na dobírku. Jakékoliv takto vrácené zboží nebude prodejce přijímat.
  • Zboží nezasílejte jako obyčejné psaní - za ztrátu obyčejných zásilek neručíme!
  • Originální krabice (od bot, nebo ta v jaké zboží zasíláme) v žádném případě neslouží jako poštovní obal! 

  • Vrácené zboží se vrací zpět do prodeje - VRACEJTE NÁM ZBOŽÍ PROSÍM POUZE V TAKOVÉM STAVU, V JAKÉM BYSTE HO SAMI CHTĚLI OBDRŽET :) 
  • Poštovné při vrácení hradí zákazník-kupující

Kupující bere na vědomí, že pokud vrácené zboží bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé anebo nárok na neuznání vratky. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Kupující odpovídá za škodu způsobenou při přepravě v důsledku volby nevhodného obalu, prodávající vrátí v takovém případě kupujícímu spotřebiteli kupní cenu poníženou o náhradu škody anebo si vyhrazuje právo vratku nepřijmout. Při splnění těchto podmínek a po doručení zásilky prodávajícímu bude uskutečněno s kupujícím finanční vypořádání dle vzájemné dohody. 

Náklady spojené s vrácením zboží (především poštovné) ponese kupující.

Vrácení zboží lze kompenzovat pouze vrácením kupní ceny převodem na bankovní účet do 14 dnů od obdržení vráceného zboží.

6. STAVY ZBOŽÍ 

Skladem  - zboží máme skladem a připravené k odeslání
Momentálně nedostupné - zboží je aktuálně vyprodané, ale již pracujeme na jeho opětovném naskladnění
Vyprodáno - takto označené zboží je vyprodané a nebude již znovu v nabídce

7. VELIKOSTI

U většiny produktů nabízíme standardní číslování (XS - XL). Konkrétní míry jsou dány výrobcem a jsou vždy přehledně uvedené v detailním popisu každého produktu. U některých modelů je k dispozici pouze velikost "UNI" - tedy univerzální velikost, která JE VŽDY VĚTŠÍ a zpravidla sedne na většinu postav. V této velikosti nabízíme zejména produkty jednoduchých střihů jako jsou například trička či mikiny - které vypadají skvěle "na tělo" ale i volně jako oversize střih. Číslování se u některých výrobců může mírně lišit, proto Vám doporučujeme před každým nákupem zkontrolovat tabulku velikostí a Vaše oblečení (míry) pečlivě přeměřit. 


8. MATERIÁL

Materiálové složení každého produktu naleznete vždy v detailním popisu (uvedený vždy pod produktem). V naší nabídce naleznete zboží z kvalitních materiálů, které sami pečlivě vybíráme. Dbáme především na kvalitu, nikoli kvantitu. Většina produktů je vyrobena z vysokogramážní bavlny, která je kvalitní, měkká a příjemná na nošení. Některé produkty jsou vyrobené z organické (BIO) bavlny, bambusu či recyklovaného polyesteru. Většina zboží je vyrobena z kvalitního materiálu s mezinárodně uznávanou certifikací OEKO-TEX® Standard 100 a GOTS (Global Organic textile standard). 
Pro udržení kvality, skvělého vzhledu a stálobarevnosti zboží doporučujeme dodržovat pokyny k údržbě (praní, sušení, žehlení), uvedené na štítku každého produktu. 


9. REKLAMACE

Na zboží nabízené v našem internetovém obchodě se vztahuje záruka 2 roky. v případě, že si přejete reklamovat vadný výrobek, postupujte prosím následovně:

      1. Nejdříve nás o reklamaci informujte ZDE

       2.  Pečlivě prosím vyplňte elektronický formulář (potvrzení o jeho přijetí obdržíte na Vámi zadaný email)

          - číslo Vaší objednávky - naleznete v emailu, případně na faktuře, která byla součástí přílohy email
          - kontakt
          - důvod reklamace / popis vady
          - Vámi navrhovaný způsob řešení reklamace
          - případně detailní popis reklamované vady vč. fotografií       


       3  3. Zašlete zboží zpět k nám 
          ! Před zasláním zboží prosím zkontrolujte podmínky a pravidla vrácení. 

       Zboží odešlete doporučeně na níže uvedenou adresu:

           Basic Store

           Výstavby 452,
           
Horoměřice, 252 62
           
          (NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU!)

      Zboží můžete vrátit přes Českou poštu nebo libovolného dopravce. 
      Zboží je třeba vrátit na výše uvedenou adresu. Pokud bude balík doručen na jinou adresu/výdejní místo, prodávající nezodpovídá za vyzvednutí balíku.
    Doporučujeme zaslat doporučeně (s podacím/sledovacím číslem), pokud je balík zaslán jako obyčejné psaní bez podacího čísla, zodpovídá za jeho případnou              ztrátu zákazník.  

       4. Ke zboží přiložte fakturu jako doklad o nabytí zboží v našem obchodě (bez přiložené faktury nebude reklamace přijata)
       5. Poštovné (při zaslání zboží zpět k nám) hradí kupující

Dle § 19 odst. 3§ 24 odst. 7 písm. v) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, § 605 a § 607 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, si na vyřízení reklamace vyhrazujeme maximálně 30 pracovních dnů ode dne přijetí reklamace.

Reklamační řád je k dispozici ZDE.