Vrácení zboží & Reklamace

Pro vrácení zboží či uplatnění reklamace prosím využijte náš jednoduchý formulář, který Vám usnadní čas i práci. 

 


VRÁCENÍ ZBOŽÍ

1. Zboží lze vrátit do 14 kalendářních dnů od převzetí balíčku (tato lhůta běží druhý den ode dne převzetí zásilky zákazníkem). 
2. Vrátit lze pouze zboží v původním stavu (neponičené, nenošené, neprané, bez make-upu, parfému, apod.).

!! V případě, že dojde k poručení těchto podmínek, odpovídáte jako kupující/ spotřebitel za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. 


3. Pro zpracování vratky je nutné vyplnit elektronický formulář - bez tohoto formuláře nebude "vratka" vyřízena.
4. Balík je možné odeslat přes libovolného dopravce, avšak pouze na naši adresu, která Vám bude zaslána po vyplnění formuláře.
5. Balík nelze zaslat na výdejní místo, pouze na uvedenou adresu.
6. Náklady na vrácení nese vždy zákazník.
7. Zákazník ručí za vrácenou zásilku - případné ztráty je nutné řešit přímo s dopravcem.


POSTUP VRÁCENÍ ZBOŽÍ (Odstoupení od smlouvy)

1. Vyplňte elektronický formulář.

2. Zabalte zboží do vhodného obalu, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
3. Přiložte fakturu (či kopii objednávky), která Vám byla zaslána emailem.
4. V případě, že vracíte celou objednávku, odešlete kompletní balení vč. dárku aj., které byly součástí balíku.
5. Odešlete zboží přes libovolného dopravce na naši adresu.

Informace o vráceném balíku můžete sledovat přímo v systému Vámi zvoleného přepravce. Jakmile vrácená zásilka dorazí zpět k nám, zboží zkontrolujeme a následně Vás budeme  informovat ohledně dalšího postupu či vyřízení Vašeho případu. 

Vystavení opravného dokladu a vrácení peněz proběhne zhruba do 3 dnů od obdržení vráceného zboží, nejpozději však v zákonné lhůtě 14 dnů od převzetí vráceného zboží. V případě, že vracíte kompletní objednávku (všechny položky), bude Vám na účet vrácena hodnota zboží + dopravné, které bylo součástí Vaší objednávky.  

"Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání a platby zboží, který prodávající nabízí, vrací prodávající kupujícímu náklady na dodání a platbu zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání a platby zboží".