ESHOP JE MOMENTÁLNĚ POZASTAVEN. V SOUČASNĚ DOBĚ NEDOCHÁZÍ K EXPEDICI OBJEDNÁVEK. Děkujeme za pochopení.

Vrácení zboží & Reklamace

Pro vrácení zboží či uplatnění reklamace prosím využijte náš jednoduchý formulář, který Vám usnadní čas i práci.


  • BEZ TOHOTO ELEKTRONICKÉHO FORMULÁŘE a informací v něm obsažených NEBUDE VAŠE VRATKA VYŘÍZENA!

    Zboží lze vrátit do 14 dnů od převzetí balíčku
  • Vrátit lze pouze neponičené, nenošené, neprané a čisté zboží, v původním stavu (tak jak bylo doručeno)
  • POSTUP a KOMPLETNÍ PRAVIDLA pro vrácení zboží (případně reklamaci) naleznete v sekci "VŠE O NÁKUPU"
  • 14 denní lhůta pro vrácení zboží běží druhý den ode dne převzetí zboží zákazníkem.
    Je možné odstoupit od smlouvy do 14ti kalendářních dnů nikoli pracovních! 

  • Při vrácení zboží (odstoupení od smlouvy) ve lhůtě 14ti dnů prosím zkontrolujte, zda zboží splňuje podmínky pro vrácení - viz. "VŠE O NÁKUPU" a "Všeobecné obchodní podmínky"
  • Po vyplnění elektronického formuláře od nás dostanete emailové potvrzení vč. instrukcí a adresy, kam zboží zašlete

  • Odeslat balík zpět k nám můžete přes libovolného dopravce. Můžete také využít služby dopravce rovnou při vyplnění elektronického formuláře. Vyberete z poboček GLS či PPL, zaplatíte zpětnou dopravu a následně Vám bude na e-mail zaslán štítek pro zpětné vrácení. Balík pak následně stačí odnést na vybranou pobočku přepravce. 

  • K vrácenému (reklamovanému) zboží přiložte fakturu, jako doklad o nabytí zboží v našem obchodě
  • Poštovné při zasílání zboží zpět k nám hradí vždy kupující
  • V případě vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů vracíme peníze zpět na Váš bankovní účet bezodkladně při obdržení vráceného zboží (nejpozději však do 14ti dnů)